środa, 29 maja 2013

Ważny dzień

Już wczoraj, z okazji ukończenia przez maluszki 6 tygodnia, miałam zamieścić ten wpis ale moja waga kuchenna nie była już w stanie udźwignąć maluchów. Dopiero dzisiaj udało mi się zdobyć wagę bardziej tolerancyjną i już  podaję wyniki ważenia:
sunia różowa: 5170 g
sunia koralowa: 5330 g
piesek niebieski: 5540 g
piesek lawendowy: 5750 g.

Wczoraj również szczeniaczki zostały zaszczepione przeciwko nosówce i parwowirozie. Na chwilę obecną czują się dobrze i mam nadzieję, że tak już zostanie :)












Oryginalny sposób picia mleczka....

nie spodobał się mamusi i maluch wylądował do góry nogami :)





 

















2 komentarze:

  1. Prawdziwe kluseczki, szczególnie widać to w legowisku. Tunel chyba przypadł im do gustu:) Podoba mi się sposób picia mleczka, świadczy o sprycie malucha.
    A jak czuje się mama? Czy już ma dość dręczenia przez swoje żywe stadko?
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednym slowem, najgorsze już za Wami :-) Teraz pozostało powolutku przyzwyczajać się do myśli o rozstaniu :-(
    Rozkoszne fotki :-)

    OdpowiedzUsuń