środa, 15 maja 2013

Minęły cztery tygodnie

Tak tak, to już cztery tygodnie wczoraj stuknęły naszym maluszkom :)
Z tej okazji zostały zważone i oto wyniki:
sunia różowa: 3020
sunia koralowa: 3030
piesek lawendowy: 3160
piesek niebieski: 3150
Na prowadzenie wyszedł teraz piesek lawendowy, widać bardzo smakuje mu nowa karma :)
Maluszki stają się coraz bystrzejsze, wszystko je interesuje i wszystkiego muszą spróbować organoleptycznie, np mój telefon, troczki od spodni, ręczniczki papierowe, noga od krzesła itd.
Brzdące mają już za sobą wizytę w salonie. Bardzo im się spodobało:) Śmiało zwiedzały wszystkie zakamarki i podążały za mamusią i tatusiem :) Diunka zachęcała je do zabawy, a one chętnie odpowiadały na jej zaczepki :) We wzajemnych zabawach coraz mocniej używają ząbków, co czasami kończy się płaczem. Temu m.in służą te zabawy: uczą się wzajemnych relacji, ale też hamowania gryzienia: gdy któryś chwyci za mocno jest pisk i koniec zabawy.

                                                                        Śpiochy

Z ulubioną podusią Jasperka

















































Jeszcze dwa dni i sam sobie poradzę


Gdzie dwóch się bije, tam trzeci i czwarty śpi :)











Sama słodycz






Zabawa z mamusią


























3 komentarze:

  1. Boskie! Meluduję, że bez pytania o zgodę ukradłam jedno zdjęcie z poduchą i wkleiłam na facebooka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Riannon, Ty złodziejaszku!!!! Ale rozumiem, ja chętnie podkradłabym choć na jeden dzień wszystkie maluchy:) Aniu, może potrzebujesz wolontariusza?
    Zdjęcia na niebieskiej podusi bardzo mnie wzruszyły. Cudne maleństwa, zmieniają się bardzo, każdy dzień przynosi coś nowego.
    Pozdrówka dla waszej gromadki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie samą tak rozczulił widok suni z podusią, że napstrykałam jej z 20 zdjęć :) A to że dzięki tej "kradzieży" więcej osób będzie podziwiało to cudo nie przeszkadza mi wcale :)
    Wolontariat - dobry pomysł, każda para rąk do miziania i obsługi technicznej jest przydatna :))

    OdpowiedzUsuń